Audyt widoczności w sieci
Audyt jakości strony
Przygotowanie 60 fraz kluczowych pod kątem kampanii Adwords
Optymalizacja kampanii AdWords
Optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym
Nieograniczony czas trwania kampanii AdWords
Audyt widoczności w sieci:
Sprawdzenie ilości i jakości linków wychodzących i przychodzących do witryny. Sprawdzenie ruchu na przestrzeni wybranego tygodnia (po wyrażeniu zgody na użycie kodów śledzących Google Analitics).
Sprawdzenie pozycji i widoczności w Google, na wybrane frazy kluczowe (te same co użyte w kampanii).
Audyt użyteczności witryny:
O cena marketingowa wyglądu i struktury witryny pod kątem User Experience, wygody korzystania i skuteczności użytych metod marketingu internetowego.
Opracowanie 100+ fraz kluczowych:
Stworzenie conajmniej 100 jedno lub kilku wyrazowych fraz kluczowych powiązanych z tematyką witryny. Które będą użyte w kampanii AdWords.
Stała kampania AdWords:
Kampania Adwords, ciągnąca się tak długo jak tylko oczekuje tego klient.
Optymalizacja kampanii AdWords:
Codzienna kontrola stanu kampanii i optymalizacja uwzględniająca również modyfikacje słów kluczowych.