Performance Marketing

Google Ads (dawniej AdWords)

Najważniejsze w Google Ads jest zaprojektowanie kampanii w sposób dostosowany do Twoich potrzeb i budżetu. Oprócz tego powinno się odpowiednio wybrać target reklamy.
Google Ads pozwala na bardzo dokładne wybranie odbiorcy Twojej reklamy, nie tylko ze względu na płeć, wiek, czy lokalizację, ale także ze względu na rodzaj urządzenia na którym odbiera reklamę, status rodzicielski ale również ze względu na historię wyszukiwania czy zainteresowania i wiele innych.

Co to jest Performance Marketing?

Performance-based Marketing czyli reklama efektywnościowa pozwala płacić za konkretne działanie klienta. Możesz wybrać sposób opłacania reklamy zależny od  efektów, które chcesz osiągnąć. Może to być przejście na stronę docelową, a nawet aktywność na stronie docelowej w postaci zakupu, lub stworzenia konta. W określonych przypadkach jako marketing efektywnościowy jest również uznawany model CPM – czyli opłata za 1000 wyświetleń, w sytuacji gdy reklama wyświetlana jest specjalnie wyselekcjonowanej grupie internautów.

Gdzie mogę się reklamować?

W wyszukiwarce Google, na Facebooku, na stronach partnerskich. Wszędzie tam gdzie przebywają Twoi klienci. Dzięki marketingowi efektywnościowemu możesz do nich dotrzeć łatwiej niż kiedykolwiek, płacąc tylko za tych klientów, którzy trafią na Twoją stronę. Koniec z wielotysięcznymi opłatami za banery, w które nikt nie klika. Płacisz tylko za działającą reklamę.

Potrzebujesz szybkich efektów?

Skorzystaj z naszych gotowych propozycji promocji w Google AdWords. Stała cena i konkretny okres reklamy sprawią, że możesz osiągnąć szybki efekt podczas jednorazowej promocji, lub po prostu sprawdzić, czy odpowiada Ci taka forma reklamowania swojej firmy.

Sięgnij po swój sukces.
Kliknij do nas!

Adres email*

Adres strony www*




Wysyłając do nas wiadomość zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.