GSK - Glaxosmithklein mokup

Zadanie Agencji:

Zaprojektowanie nowego, przyjaznego dzieciom opakowania syropu przeciwbólowego i przeciwzapalnego dla dzieci Panadol Baby o smaku truskawkowym.

Projekt musiał być zgodny z aktualnym manualem GSK.

Sposób realizacji:

Przeprowadzenie castingu, a następnie dwudniowej sesji zdjęciowej z maluchami.

Wybór odpowiednich zdjęć, które przedstawiają starsze i młodsze dziecko w sposób, który ma zachęcić młodych pacjentów do wypicia lekarstwa oraz wzbudzać zaufanie ze strony zaniepokojonych chorobą rodziców.

Wizual opakowania powstał w programie Adobe Photoshop jako montaż elektroniczny wykonany z 2 zdjęć.

Wektorowe elementy (wykrojnik opakowania oraz logotypy GSK) zostały opracowane w programie Adobe Illustrator.

Opakowanie w wersji produkcyjnej zostało wykonane w programie Adobe InDesign.

Prototypy opakowania zostały wykonane metodą introligatorską z druków cyfrowych w naszej drukarni internetowej D-PRINT.PL.