billboard akademia bezpiecznego samochodu agencja reklamowa pryzmat

Zadanie Agencji:

Projekt i realizacja edukacyjnej kampanii billboardowej, zachęcającej kierowców do regularnego robienia przeglądów technicznych.

Sposób realizacji:

Opracowanie hasła wiodącego kampanii:
„Nie czekaj na awarię. Dla bezpieczeństwa zrób przegląd.”
Przeprowadzenie castingu, a następnie jednodniowej, plenerowej sesji zdjęciowej. Wybór odpowiedniego ujęcia, które przedstawia dwoje młodych ludzi, którzy gdzieś na trasie, w szczerym polu, pchają swój zepsuty samochód. Zapomnieli o przeglądzie przed wyruszeniem w długą trasę. Teraz już nie dojadą do celu.

Zdjęcie do billboardu zostało opracowane w programie Adobe Photoshop.

Wektorowe logotypy marek firm branży motoryzacyjnej – inicjatorów kampanii, były modyfikowane w programie Adobe Illustrator.

Pliki do druku billboardu zostały wykonane w programie Adobe InDesign.

Agencja Reklamowa PRYZMAT planowała i zamawiała lokalizacje nośników oraz koordynowała przebieg kampanii.